![Aero2 – kody captcha trudniejsze do odczytania, gdy często używasz usług – nieuczciwa strategia Aero2, by utrudnić korzystanie z usług](https://e-konsument.pl/wp-content/uploads/2022/05/logo-aero2.png)
Firma Aero2 robi wszystko co może, by utrudnić korzystanie z usług. Zauważyliśmy podczas testowania usługi łącza internetu bezprzewodowego firmy Aero2, że usługa posiada bardzo rozbudowany algorytm (program), który wyświetla tym trudniejsze do odczytania kody (Captcha) im częściej ktoś korzysta z łącza internetowego.
Kody te nie mają też jak wbrew prawdzie twierdzi firma Aero2, zapewniać żadnego bezpieczeństwa a mają jak w największym stopniu utrudniać korzystanie z internetu a także jak najbardziej to możliwe zniechęcać, by ktoś korzystał z łącza internetowego.
Pomimo, że to w oczywisty sposób nieuczciwe praktyki tej firmy, urzędy nie reagują i tradycyjnie żaden urząd nie staje po stronie obywateli.