- przez Mr. Konsument
W sklepach sieci Lidl, pojawiły się kilka dni temu kasy automatyczne zrobotyzowane (bezgotówkowe). To wielka szansa na odrobinę normalności w sklepach sieci Lidl. Patologiczna sytuacja skrajnie aroganckiej obsługi klientów w sklepach sieci Lidl, polegająca między innymi na otwieraniu tylko jednej kasy na cały sklep i zmuszanie klientów do stania w kolejkach, trwała od kilku lat..
Pomimo, że pracowników na każdy sklep przypada około 10 lub więcej osób na każdą zmianę, to na cały sklep klientów obsługuje tylko jedna kasjerka. Po prostu pracownikom sieci Lidl nie chce się pracować i obsługiwać klientów, a nadzoru w tym zakresie ze strony przełożonych nie ma..
Obecnie dodanie do sklepów po około 6 automatycznych kas zrobotyzowanych (bezgotówkowych) w każdym sklepie, daje klientom sieci sklepów Lidl, szansę na odrobinę normalności pod względem obsługi kasowej..