Kontakt z Nazwa.pl .. czyli jak nie powinna działać infolinia techniczna ..

Advertisements

Firma Nazwa [Nazwa.pl] dawna firma Netart [Netart.pl], nazywa sama siebie liderem.. .. – ale, jest „liderem” .. najgorszej jakościowo .. obsługi klienta .. !!!

Na stronie firmy Nazwa [Nazwa.pl], możemy przeczytać następujące twierdzenia firmy Nazwa.pl :
„Korzystaj z kompleksowego wsparcia ekspertów 24/7!”
i ..

„Wykwalifikowani specjaliści z Działu Obsługi Klienta są do Twojej dyspozycji całą dobę. Możesz liczyć na wsparcie techniczne specjalistów i administratorów.”
i ..

„Z nazwa.pl Twoja obecność w sieci będzie czystą przyjemnością, a Twoi użytkownicy docenią bezpieczeństwo i szybkość Twojego serwisu WWW!”

Jednak dzwoniąc na wskazane numery nie możemy liczyć ani na fachową pomoc ani na życzliwą pomoc ani praktycznie na realnie w większości przypadków na żadną pomoc…

W rozmowach z pracownikami Nazwa.pl, już od początku widać, że pracownicy nie dość, że nie mają pojęcia o zagadnieniach technicznych co do świadczonych usług to nawet nie znają parametrów usług i nie znają cen usług..

Pracownicy Nazwa.pl po zadaniu każdego pytania, zmuszają do wielominutowego oczekiwania i sprawdzają ceny i ewentualne opisy usług na stronie Nazwa.pl. Mówią często, żeby poczekać.. i dopiero szukają takich podstawowych informacji – też prawdopodobnie pytają się nawzajem (między sobą)..

Nawet najprostsze pytania są dla obsługi Nazwa.pl jakby bardzo bardzo trudne…

Co do pytań o kwestie techniczne, to można od razu wykluczyć, że pracownik Nazwa.pl powie nam coś sensownego i pochwali się fachową wiedzą, pochwali się fachowością, pochwali się umiejętnościami, pochwali się chociaż życzliwością i chęcią niesienia pomocy – [jest to przecież rzekomo infolinia techniczna firmy Nazwa przeznaczona, by rzekomo świadczyć fachową pomoc techniczną]..

Jakby te osoby nie były przez kontrolowane i nadzorowane przez przełożonych.. i jakby  te osoby miały mentalność urzędniczą [w złym znaczeniu oczywiście] – czyli jak wszystko utrudnić, skomplikować i nie pomóc…

Gdy przy braku odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące zagadnień technicznych o świadczonych usługach – zapytamy panie i panów z infolini obsługi [technicznej] firmy Nazwa [Nazwa.pl] o posiadane wykształcenie, słyszymy w odpowiedzi: „że nie dotyczy to tematu rozmowy”, że to „sprawa prywatna pracownika Nazwa.pl”  itp..

Pracownicy Nazwa.pl – panie i panowie z infolini obsługi [technicznej] – mają jakieś rzekomo tylko jedynie „szkolenie” …

Taka to „fachowość” i tacy to „eksperci” i tacy to „wykwalifikowani specjaliści” w firmie Nazwa.pl …

Namawiamy, by pytać każdego pracownika infolini obsługi firmy Nazwa.pl (rzekomo „wykwalifikowani specjaliści” i „eksperci”) – o ich wykształcenie !!! Warto zadać to pytanie – przecież podstawowe i oczywiste – by usłyszeć zakłopotanie i konsternacje tych osób zatrudnionych w Nazwa.pl. Te osoby powinny mieć obowiązkowo wykształcenie wyższe programistyczne lub informatyczne lub chociaż technikum informatyczne !!!  To co oferuje firma Nazwa.pl w postaci żałosnych nieporadnych „podróbek” prawdziwej infolini technicznej – z pewnością prawdziwą infolinią techniczną nie jest !!!


Jeśli chcesz dobrej, rzetelnej, miłej, pomocnej, realnej fachowej obsługi – fachowej obsługi technicznej .. to nie korzystaj z takich firm jak Nazwa.pl .. !!!


Firma Nazwa.pl ma bardzo wygórowane ceny na praktycznie wszystkie usługi (niektóre usługi w Nazwa.pl mają ceny zawyżone o kilkadziesiąt razy (przykład DNS AnyCast 120 złotych/roczne – w innych firmach 5 złotych rocznie [!!!!!]) a średnio ceny są kilkakrotnie wyższe za porównywalne usługi ..

Nie polecamy więc firmy Nazwa.pl i z tego powodu .. !!!

Firma Nazwa.pl nie jest pod żadnym względem firmą dobrą..  !!
Unikajcie firmy Nazwa.pl – to najgorsza firma na polskim rynku !!!

Przyłącz się do konwersacji

568 komentarzy

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  1. Hi!
    Why don’t you monetize your site sait.com by push notifications?
    Push notifications give a great boost to website income.
    At the same time, push messages are compatible and do not interfere with other monetization options, such as contextual advertising (for example, Adsense), teasers, CPA, and others.
    Also, this type of monetization is not reflected in the work on SEO optimization and website promotion, because this technology is browser-based and does not affect on the search engine tops.
    Try https://hclicks.com – Now they provide lifetime max rates, take all GEOs and monetize all push traffic including IOS!
    Just spend 5 minutes… and dollars will drip constantly 🙂
    In general, I just decided to give you small recommendations and nothing more. I apologize if this information is not relevant for you.

    Sincerely, Platon Shukin

  2. Dear Partner;

    I came across your email contact on Database; Where i was searching for a competent Partner who can handle a lucrative business for me as trustee and manager. I anticipate to read from you soon so I can provide you with more details.

    Yours Sincerely,
    Alh. Sambo Dasuki
    mmxx0684@gmail.com