Oszukane pączki z Lidla – małe i drogie !!

Oszukane pączki z Lidla – małe i drogie !!

Lidl wygląda ładnie.. w reklamach..

Lidl w rzeczywistości jest zupełnie inny..

Lidl uważam za sklep oszukujący masowo klientów i konsumentów. Bardzo wysokie wygórowane ceny (marże po około 50-1000 % – w mojej ocenie [cena jabłek w hurcie około 30 groszy a w sklepie Lidl około 3,5 złoty]), zmowy cenowe z innymi sklepami (identyczne co do grosza ceny z innymi sklepami jak Biedronka i Mila [Delikatesy Centrum]), bardzo niska jakość wielu produktów (produkty spożywcze nie nadające się do spożycia), bardzo niska jakość obsługi klienta i konsumenta [bezczelna, chamska, arogancka obsługa, której się nie chce obsługiwać klientów i brak kontroli w tym zakresie ze strony firmy Lidl], to cechy sklepów Lidl..

Warto zwrócić uwagę na proceder w sklepach Lidl, przypominający praktyki sieci sklepów Żabka, czyli oszukiwanie na mniejsze produkty – downsize’ing.

Produkty są mniejsze niż w innych sklepach a cena taka sama (różnica w cenie 1 grosz – pączek z Lidla jest droższy od pączka z Biedronki). Pączek z Lidla jest wizualnie 50 % mniejszy od pączka z Biedronki – pomimo tej samej ceny (różnica 1 grosza na 1 sztuce – pączek z Lidla jest droższy od pączka z Biedronki). Produkty tylko udają wielkością produkty z innych sklepów (pączki z Lidla tylko udają pączki z Biedronki). Do tego produktów jest mało i są stare i twarde – jakby leżały na półce kilka dni. Pączki nie dość, że małe i średnio smaczne z jakimś zwykłym tanim dżemem w cenie bardzo wysokiej, bo 99 groszy za sztukę, to jeszcze są stare “zmaltretowane” z widocznymi śladami dotykania (dotykane jakby przez kilkadziesiąt osób).


 

Lidl w godzinach popołudniowych w godzinach 14-16-19 i wieczorem w godzinach 20-21 i później, to sklep muzeum.. W sklepie Lidl, 2 praktycznie puste małe kartony pudełka po pączkach (tacki kartonowe na pączki) – w kartonach w rogu jednego kartonu leży sterta około 8-10 mocno starych pączków na kupce. Wyglądają jakby miały conajmniej kilka dni i jakby były wyjęte ze śmietnika. Są mocno “podotykane” – jakby przez kilkadziesiąt osób – mają wiele śladów palców i wgnieceń. Pączki są mocno twarde w dotyku i czerstwe (wyglądają po dotyku na conajmniej kilkudniowe mocno stare pączki). W drugim kartonie ledwie 3 pączki “z pudrem” (na dwóch są ślady palców). Jeden pączek zaledwie wygląda na niedotykany i jest w miarę świeży. Prawdopodobnie sklep ma tylko na cały dzień około 20 sztuk pączków (2 kartony) i jeszcze z tego pączki zostają niesprzedane – po kilka sztuk dziennie i leżą następne kilka dni (wydotykane, czerstwe, twarde, zeschnięte) .

Lidl tak wygląda na codzień – oferuje klientom stare twarde zleżałe pączki z tanim marnym jakościowo dżemem – taka to oferta sklepów Lidl..

Pączek z Lidla – dużo mniejszy produkt i bardzo drogi w porównaniu do takiego samego produktu ze sklepów innych sieci. Do tego pączek z Lidla jest stary twardy czerstwy wymęczony i wydotykany przez dziesiątki klientów..

Tak wygląda więc w rzeczywistości, rzekomo “najlepsza” sieć sklepów – sieć Lidl i “Lidlowe ceny”..

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powrót do góry