Najgorsza w Polsce obsługa klienta to pracownicy sklepów Lidl !!

Najgorsza w Polsce obsługa klienta to pracownicy sklepów Lidl !!

Najgorsza w Polsce obsługa klienta, to pracownicy sklepów Lidl !!

Pomimo, że obsługa każdego sklepu Lidl (każdy sklep sieci Lidl), to conajmniej 6-8 osób, to na hali dostępnej dla klientów, jest tylko 1-2 pracowników. Tak jest przez cały dzień. Pracownicy jedynie wymieniają się co jakiś czas i widoczna jest w zachowaniu pracowników jakaś ogromna niechęć do klientów i wręcz odraza do klientów.

Pracownicy sieci Lidl nie dość, że nie szanują klientów przy podstawowej czynności czyli w zakresie obsługi kas – zwykle jest tylko jedna otwarta kasa na cały sklep a gdy zostanie z wielkim szumem komunikatów przez megafony otwarta druga kasa, to czynna jest jedynie przez kilka minut po czym zostaje szybko zamknięta.


W efekcie cały dzień klienci muszą czekać w długiej tasiemcowatej kolejce a na terenie hali nie ma nikogo kogo można zapytać o towar..

Pracownicy sklepów Lidl, są początku działania tej sieci niegrzeczni, nieżyczliwi dla klientów, nie chce się im pracować i nie chce się im obsługiwać klientów. Widoczne są bardzo jaskrawo praktyki markowania i udawania pracy. Pracowników nie widać na terenie powierzchni dostępnej dla klientów. Udawanie pracy poprzez niby sprzątanie czy poprzez niby układanie czy poprzez niby sprawdzanie cen i dat, to typowe zachowanie pracowników sieci sklepów Lidl w Polsce. Pomimo, że w sklepie samoobsługowamym jakim jest każdy market sieci sklepów Lidl, jest najważniejsza obsługa kasowa, to w sklepach Lidl w Polsce w kasach nie chce się pracownikom Lidla siedzieć. Otwarta tylko jedna kasa, to zwykła bezczelność tych pracowników, gdy siedzą na zapleczu po 5-6 osób i nie widzą potrzeby, by pracować w kasie i obsługiwać klientów sklepu. Dziwaczne bieganie po sklepie niby sprzątając lub otwieranie kasy na 5 minut to bardziej przypomina komedię z czasów komunistycznych lub jakiś kabaret, zamiast profesjonalnej normalnej obsługi sprzedażowej sklepu..

Winni są tego nie tylko pracownicy, ale też kierownicy i dyrektorzy tej sieci. Brak poprostu nadzoru i wychodzi z pracowników lenistwo i brak zainteresowania wykonywaniem normalnie rzetelnie swojej pracy..

Sklepy Lidl w Polsce, to sklepy najgorsze ze sklepów wielkopowierzchniowych…

 

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Powrót na górę