“Lidlowe ceny” – reklamy Lidla [sieci sklepów Lidl] to jakaś forma kabaretu ?

“Lidlowe ceny” – reklamy Lidla [sieci sklepów Lidl] to jakaś forma kabaretu ?

Codziennie słyszymy i widzimy reklamy Lidla [reklamy sieci sklepów Lidl]. Reklamy te są emitowane w tak ogromnej przytłaczającej ilości, że nie da się ich nie zauważyć. Dodatkowo, co jest zwykłym chamstwem ze strony Lidla – są emitowane po kilka razy w każdym bloku reklamowym.

Trudno zrozumieć po co. Po co emitować w jednym bloku reklamowym dwa razy lub więcej, tę samą reklamę. Żeby było dziwniej i śmieszniej, Lidl [sieć sklepów Lidl] w każdej reklamie powtarza slogan (hasło reklamowe) o rzekomo “Lidlowych cenach”. Równocześnie Lidl [sieć sklepów Lidl], tłumaczy co to są te “Lidlowe ceny”. “Lidlowe ceny”, to według Lidla, są ceny “niskie”. No cóż, sklep który ma najwyższe ceny twierdzi, że te ceny są “niskie”..

Każdy odrobinę spostrzegawczy lub odrobinę myślący klient wie, że nie tylko ceny “Lidlowe” nie są niskie, ale, że też Lidl “ukradł” hasło reklamowe Biedronki. Jest to zwykły plagiat (!!!). Lidl “ukradł” hasło reklamowe Biedronki [sieci sklepów Biedronka], które było używane dużo wcześniej i przez dość długi czas i które brzmi”w Biedronkowych cenach”.

Różnica jest jednak taka, że każdy klient domyślał się, co to są te “Biedronkowe ceny” i Biedronka [sieć sklepów Biedronka], nigdy nie musiała tłumaczyć – co to są “Biedronkowe ceny”.

Lidl używa obecnie na codzień tego “ukradzionego” hasła reklamowego i jeszcze, żeby było dziwniej i śmieszniej, w każdej reklamie uparcie wmawia klientom, że “Lidlowe ceny” są “niskie”..


Jeśli do tego dołożymy, pomysł na reklamy Lidla, czyli oferowanie przykładowo bananów w promocji po 2 złote za kilo (jakby to miało przyciągnąć klientów) .. mamy formę mało śmiesznego kabaretu, zamiast profesjonalnej poważnej rzetelnej informacji handlowej – jaką ma być reklama telewizyjna, sieci sklepów Lidl..

Może, “drogi” Lidlu (drogi, bo ceny bardzo wysokie), warto zatrudnić wreszcie fachowców profesjonalistów do tworzenia reklam, zamiast kompromitować swoją markę..

..i może najwyższy czas przestać zawyżać ceny i może czas, by traktować klientów w Polsce uczciwie chociaż tak jak w Niemczech.. [???]..


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powrót do góry