Infolinia Nazwa.pl .. najgorsza infolinia techniczna w Polsce !!

Infolinia Nazwa.pl .. najgorsza infolinia techniczna w Polsce !!

Infolinia Nazwa.pl .. czyli jak nie powinna działać infolinia techniczna ..

Firma Nazwa [Nazwa.pl] dawna firma Netart [Netart.pl], nazywa siebie liderem.. .. – ale, jest “liderem” .. najgorszej jakościowo .. obsługi klienta .. !!!

Na stronie firmy Nazwa [Nazwa.pl], możemy przeczytać następujące twierdzenia firmy Nazwa.pl :
“Korzystaj z kompleksowego wsparcia ekspertów 24/7!”
i ..

“Wykwalifikowani specjaliści z Działu Obsługi Klienta są do Twojej dyspozycji całą dobę. Możesz liczyć na wsparcie techniczne specjalistów i administratorów.”
i ..

“Z nazwa.pl Twoja obecność w sieci będzie czystą przyjemnością, a Twoi użytkownicy docenią bezpieczeństwo i szybkość Twojego serwisu WWW!”


Jednak dzwoniąc na wskazane numery nie możemy liczyć ani na fachową pomoc ani na życzliwą pomoc ani praktycznie na realnie w większości przypadków na żadną pomoc…

 

W rozmowach z pracownikami Nazwa.pl, już od początku widać, że pracownicy nie dość, że nie mają pojęcia o zagadnieniach technicznych co do świadczonych usług to nawet nie znają parametrów usług i nie znają cen usług..

Pracownicy Nazwa.pl po zadaniu każdego pytania, zmuszają do wielominutowego oczekiwania i sprawdzają ceny i ewentualne opisy usług na stronie Nazwa.pl. Mówią często, żeby poczekać.. i dopiero szukają takich podstawowych informacji – też prawdopodobnie pytają się nawzajem (między sobą)..

 

Nawet najprostsze pytania są dla obsługi Nazwa.pl jakby bardzo bardzo trudne…

Co do pytań o kwestie techniczne, to można od razu wykluczyć, że pracownik Nazwa.pl powie nam coś sensownego i pochwali się fachową wiedzą, pochwali się fachowością, pochwali się umiejętnościami, pochwali się chociaż życzliwością i chęcią niesienia pomocy – [jest to przecież rzekomo infolinia techniczna firmy Nazwa przeznaczona, by rzekomo świadczyć fachową pomoc techniczną]..


Jakby te osoby nie były kontrolowane i nadzorowane przez przełożonych.. i jakby te osoby miały mentalność urzędniczą [w złym znaczeniu oczywiście] – czyli jak wszystko utrudnić, skomplikować i nie pomóc..

 

Gdy przy braku odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące zagadnień technicznych o świadczonych usługach – zapytamy panie i panów z infolini obsługi [technicznej] firmy Nazwa [Nazwa.pl] o posiadane wykształcenie, słyszymy w odpowiedzi: “że nie dotyczy to tematu rozmowy”, że to “sprawa prywatna pracownika Nazwa.pl”  itp..

 

Pracownicy Nazwa.pl – panie i panowie z infolini obsługi [technicznej] – mają jakieś rzekomo tylko jedynie “szkolenie” …

Taka to “fachowość” i tacy to “eksperci” i tacy to “wykwalifikowani specjaliści” w firmie Nazwa.pl …

Namawiamy, by pytać każdego pracownika infolini obsługi firmy Nazwa.pl (rzekomo “wykwalifikowani specjaliści” i “eksperci”) – o ich wykształcenie !!! Warto zadać to pytanie – przecież podstawowe i oczywiste – by usłyszeć zakłopotanie i konsternacje tych osób zatrudnionych w Nazwa.pl. Te osoby powinny mieć obowiązkowo wykształcenie wyższe programistyczne lub informatyczne lub chociaż technikum informatyczne !!!  To co oferuje firma Nazwa.pl w postaci żałosnych nieporadnych “podróbek” prawdziwej infolini technicznej – z pewnością prawdziwą infolinią techniczną nie jest !!!

 


Jeśli chcesz dobrej, rzetelnej, miłej, pomocnej, realnej fachowej obsługi – fachowej obsługi technicznej .. to nie korzystaj z takich firm jak Nazwa.pl .. !!!


Firma Nazwa.pl ma bardzo wygórowane ceny na praktycznie wszystkie usługi (niektóre usługi w Nazwa.pl mają ceny zawyżone o kilkadziesiąt razy (przykład DNS AnyCast 120 złotych/roczne – w innych firmach 5 złotych rocznie [!!!!!]) a średnio ceny są kilkakrotnie wyższe za porównywalne usługi ..

Nie polecamy więc firmy Nazwa.pl i z tego powodu .. !!!

Firma Nazwa.pl nie jest pod żadnym względem firmą dobrą..  !!
Unikajcie firmy Nazwa.pl – to najgorsza firma na polskim rynku !!!

 


13 komentarzy do “Infolinia Nazwa.pl .. najgorsza infolinia techniczna w Polsce !!

  1. When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Thanks!

  2. Its such as you read my thoughts! You seem to grasp a lot about this, like you wrote the ebook in it or something. I think that you just can do with a few p.c. to pressure the message home a little bit, but instead of that, this is great blog. A great read. I will definitely be back.

  3. Howdy! Quick question that’s totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when viewing from my apple iphone. I’m trying to find a template or plugin that might be able to resolve this problem. If you have any suggestions, please share. Thank you!

  4. Thank you for any other magnificent post. Where else may just anyone get that kind of info in such a perfect manner of writing? I’ve a presentation next week, and I’m on the look for such info.

  5. World’s Best Neck Massager Get it Now 50% OFF + Free Shipping!

    Wellness Enthusiasts! There has never been a better time to take care of your neck pain!

    Our clinical-grade TENS technology will ensure you have neck relief in as little as 20 minutes.

    Get Yours: hineck.online

    Many Thanks,

    Kory
    Infolinia Nazwa.pl .. najgorsza infolinia techniczna w Polsce !! | | e-konsument.pl – Twoje prawa konsumenta ..

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powrót do góry