Infolinia Nazwa.pl .. czyli jak nie powinna działać infolinia techniczna ..
Firma Nazwa [Nazwa.pl] dawna firma Netart [Netart.pl], nazywa siebie liderem.. .. – ale, jest “liderem” .. najgorszej jakościowo .. obsługi klienta .. !!!
Na stronie firmy Nazwa [Nazwa.pl], możemy przeczytać następujące twierdzenia firmy Nazwa.pl :
“Korzystaj z kompleksowego wsparcia ekspertów 24/7!”
i ..
“Wykwalifikowani specjaliści z Działu Obsługi Klienta są do Twojej dyspozycji całą dobę. Możesz liczyć na wsparcie techniczne specjalistów i administratorów.”
i ..
“Z nazwa.pl Twoja obecność w sieci będzie czystą przyjemnością, a Twoi użytkownicy docenią bezpieczeństwo i szybkość Twojego serwisu WWW!”
Jednak dzwoniąc na wskazane numery nie możemy liczyć ani na fachową pomoc ani na życzliwą pomoc ani praktycznie na realnie w większości przypadków na żadną pomoc…
W rozmowach z pracownikami Nazwa.pl, już od początku widać, że pracownicy nie dość, że nie mają pojęcia o zagadnieniach technicznych co do świadczonych usług to nawet nie znają parametrów usług i nie znają cen usług..
Pracownicy Nazwa.pl po zadaniu każdego pytania, zmuszają do wielominutowego oczekiwania i sprawdzają ceny i ewentualne opisy usług na stronie Nazwa.pl. Mówią często, żeby poczekać.. i dopiero szukają takich podstawowych informacji – też prawdopodobnie pytają się nawzajem (między sobą)..
Nawet najprostsze pytania są dla obsługi Nazwa.pl jakby bardzo bardzo trudne…
Co do pytań o kwestie techniczne, to można od razu wykluczyć, że pracownik Nazwa.pl powie nam coś sensownego i pochwali się fachową wiedzą, pochwali się fachowością, pochwali się umiejętnościami, pochwali się chociaż życzliwością i chęcią niesienia pomocy – [jest to przecież rzekomo infolinia techniczna firmy Nazwa przeznaczona, by rzekomo świadczyć fachową pomoc techniczną]..
Jakby te osoby nie były kontrolowane i nadzorowane przez przełożonych.. i jakby te osoby miały mentalność urzędniczą [w złym znaczeniu oczywiście] – czyli jak wszystko utrudnić, skomplikować i nie pomóc..
Gdy przy braku odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące zagadnień technicznych o świadczonych usługach – zapytamy panie i panów z infolini obsługi [technicznej] firmy Nazwa [Nazwa.pl] o posiadane wykształcenie, słyszymy w odpowiedzi: “że nie dotyczy to tematu rozmowy”, że to “sprawa prywatna pracownika Nazwa.pl” itp..
Pracownicy Nazwa.pl – panie i panowie z infolini obsługi [technicznej] – mają jakieś rzekomo tylko jedynie “szkolenie” …
Taka to “fachowość” i tacy to “eksperci” i tacy to “wykwalifikowani specjaliści” w firmie Nazwa.pl …
Namawiamy, by pytać każdego pracownika infolini obsługi firmy Nazwa.pl (rzekomo “wykwalifikowani specjaliści” i “eksperci”) – o ich wykształcenie !!! Warto zadać to pytanie – przecież podstawowe i oczywiste – by usłyszeć zakłopotanie i konsternacje tych osób zatrudnionych w Nazwa.pl. Te osoby powinny mieć obowiązkowo wykształcenie wyższe programistyczne lub informatyczne lub chociaż technikum informatyczne !!! To co oferuje firma Nazwa.pl w postaci żałosnych nieporadnych “podróbek” prawdziwej infolini technicznej – z pewnością prawdziwą infolinią techniczną nie jest !!!
Jeśli chcesz dobrej, rzetelnej, miłej, pomocnej, realnej fachowej obsługi – fachowej obsługi technicznej .. to nie korzystaj z takich firm jak Nazwa.pl .. !!!
Firma Nazwa.pl ma bardzo wygórowane ceny na praktycznie wszystkie usługi (niektóre usługi w Nazwa.pl mają ceny zawyżone o kilkadziesiąt razy (przykład DNS AnyCast 120 złotych/roczne – w innych firmach 5 złotych rocznie [!!!!!]) a średnio ceny są kilkakrotnie wyższe za porównywalne usługi ..
Nie polecamy więc firmy Nazwa.pl i z tego powodu .. !!!
Firma Nazwa.pl nie jest pod żadnym względem firmą dobrą.. !!
Unikajcie firmy Nazwa.pl – to najgorsza firma na polskim rynku !!!
11 komentarzy do “Infolinia Nazwa.pl .. najgorsza infolinia techniczna w Polsce !!”