Lidl, Mila [Delikatesy Centrum] nie przestrzegają przepisów reklamacyjnych [prawo do złożenia reklamacji]..

Lidl, Mila [Delikatesy Centrum] nie przestrzegają przepisów reklamacyjnych [prawo do złożenia reklamacji]..

Sklepy Lidl i Mila [Delikatesy Centrum], to przykłady skrajnego bezprawia w zakresie prawa do złożenia reklamacji [prawo do postępowania reklamacyjnego].

Jak to w Polsce tradycyjnie mamy stan ciągłego bezprawia i to bez żadnych perspektyw, że ten stan ciągłego bezprawia kiedyś się zmniejszy lub zniknie.

Przy czym Lidl jest w tym zakresie szczególnie bezczelny i zachowanie pracowników – sprzedawców tej sieci sklepów “woła o pomstę do nieba”. Przyczyną takiego stanu jest po pierwsze analfabetyzm prawny osób zatrudnionych w tych sklepach a po drugie całkowity brak nadzoru nad pracownikami pod tym względem.

Zresztą też pod wieloma innymi względami jest całkowity brak nadzoru nad pracownikami jak na przykład kultura obsługi [brak kultury obsługi tradycyjnie w sklepach Lidl], dbałość o klientów [brak dbałości o klientów tradycyjnie w sklepach Lidl] a nawet wykonywanie podstawowych obowiązków [brak nadzoru w tym zakresie].

W sklepach Lidl nie jest to w mojej ocenie realna praca, a tylko siedzenie w sklepie na zapleczu [a praca tylko od niechcenia jak już nie ma wyboru – to na odczepne klienta się obsługuje].


W Lidlu tradycyjnie jako element rozrywkowy jest otwarta z reguły tylko jedna kasa i odbywają się kabaretowe popisy kasjerek typu “otwieramy kasę” (na kilka minut)..

Gdy w sklepie Lidl i Mila, chcemy złożyć reklamację, ze względu na przykład na wadliwy opis towaru [próba wprowadzenia w błąd klienta, przez sklep co do składu towaru i jego właściwości] lub ze względu na wadliwe wykonanie towaru [towar jest skrajnie niesmaczny i nie nadaje się do spożycia], pracownicy bez postępowania reklamacyjnego uniemożliwiają klientom zgodne z przepisami złożenie reklamacji. Jest to powszechne w tych sklepach i ani razu pracownicy nie przyjęli zgodnie z przepisami reklamacji [nie spisano ani protokołu ani nie zwrócono pieniędzy za wadliwy towar]..

 

Tłumaczenie w obydwu tych sieciach sklepów jest identyczne i w obydwu tych sieciach sklepów jest tak samo bezprawne..

 

Pracownicy sklepów Lidl i Mila, twierdzą, że “nie można złożyć reklamacji, bo data zdatności do spożycia jest aktualna”.. To rzekomo ma być argumentem, że klient nie może w tych sklepach złożyć reklamacji..

 

W sklepach Lidl są na przykład towary z ogromnym napisem – opisem “Czekolada z Migdałami”.. Jednak w smaku nie czujemy migdałów a w opisie malutkimi literkami (gdy zaczniemy analizować dlaczego czekolada nie ma smaku czekolady z migdałami) znajdujemy informację, że czekolada ma rzekomo podobno tylko jakiś dodatek migdałow..


Jeśli ma tylko rzekomo jakiś niby dodatek migdałów to NIE JEST Z MIGDAŁAMI [!!!!!] a MA DODATEK MIGDAŁÓW !!

W sklepach Lidl jest dużo takich produktów. Inny przykład ze sklepów Lidl, to duża ilość produktów nie nadających się do spożycia ani dla ludzi ani dla zwierząt – po prostu skrajnie niesmacznych. Pasztet z czarną etykietką [!!!] taki słony i niesmaczny, że nie można go spożyć [nawet kot ani pies tego pasztetu nie zje], keczup Kania (coś wyjątkowo ochydnego – ma smak surowego koncentratu a nie keczupu), kiełbasy Morliny (coś wyjątkowo ochydnego – kiełbasa się pali na patelni jak plastik i nie da się jej usmażyć jak prawdziwej kiełbasy),.. i tak całymi półkami można znaleźć podobne produkty niby przeznaczone do spożycia a do spożycia się nie nadające.. bo ochydne i niesmaczne.. Sklep powinien więc zwrócić pieniądze za taki towar…

Sklepy Lidl i Mila, sprzedają też chrupki dla zwierząt, których zwierzęta nie chcą jeść. Kot ani pies nie umie czytać, więc nie wie jakiej firmy ma chrupki a skoro chrupek nie chce jeść [ani jednej chrupki], znaczy to, że towar nie nadaje się do spożycia.. Sklep powinien więc zwrócić pieniądze za taki towar…

 

Sprzedawanie takich towarów, to zwykłe oszukiwanie klientów i okradanie !! Klient ma taki towar po zakupie wyrzucić do kosza.. [bo się taki towar nie nadaje do spożycia] .. [???] Gdy pytamy sprzedawczynie tych sklepów, co zrobić z takim towarem, to bez skrępowania pracownice tych sklepów mówią : “by dać komuś lub wyrzucić”.. [!!!]

Co w takim przypadku, gdy sklep Lidl lub Mila, nas nabierze na taki towar nie nadający się do spożycia [z ważną niby datą przydatności].. ?

Napiszemy wkrótce..

 


9 komentarzy do “Lidl, Mila [Delikatesy Centrum] nie przestrzegają przepisów reklamacyjnych [prawo do złożenia reklamacji]..

  1. Terrific work! This is the type of information that should be shared around the internet. Shame on Google for not positioning this post higher! Come on over and visit my website . Thanks =)

  2. I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny? I’m not very internet savvy so I’m not 100 sure. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Thank you

  3. Thanks a lot for providing individuals with a very spectacular possiblity to check tips from this blog. It is often very pleasant and as well , jam-packed with a lot of fun for me and my office co-workers to search your web site more than thrice in a week to read the fresh guides you have got. And definitely, I am also certainly amazed considering the magnificent opinions served by you. Certain 2 points in this posting are absolutely the most suitable we have had.

  4. Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam remarks? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can suggest? I get so much lately it’s driving me insane so any support is very much appreciated.

  5. Needed to send you that bit of observation to help give thanks again on the remarkable thoughts you’ve provided here. This is unbelievably generous with you to allow publicly all that most of us would have supplied as an e-book to help make some profit for themselves, precisely considering the fact that you could possibly have tried it in case you considered necessary. These points in addition worked to become good way to fully grasp many people have the same zeal the same as mine to know more and more in terms of this problem. I think there are several more pleasant situations in the future for individuals who take a look at your blog post.

  6. Great blog here! Also your site quite a bit up very fast! What host are you the usage of? Can I am getting your affiliate hyperlink to your host? I desire my web site loaded up as quickly as yours lol

  7. It’s perfect time to make some plans for the future and it’s time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article. I want to read even more things about it!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powrót do góry