e-Sąd nie chce przestrzegać prawa .. ??

e-Sąd w Lublinie ma “swoje prawo” i “swoje zasady” … ??

Pomimo, że od 2008 roku Polska jest zobowiązana prawem europejskim [Dyrektywa UE z 1999 roku] do traktowania podpisu elektronicznego na równi z podpisem tradycyjnym, e-Sąd w Lublinie (Sąd Rejonowy – ale działa w całej Polsce – we wszystkich sprawach w postępowanu elektronicznym – EPU) pomimo upływu już ponad 12 lat od czasu obowiązywania tego prawanie czuje się zobowiązany do przestrzegania tego prawa.

Zobacz też - Polecamy !!

Co to takiego “podpis elektroniczny” ??
Podpis elektroniczny [podpis cyfrowy] służy do podpisywania wszelkiego rodzaju dokumentów w tym podpisywania dokumentów kierowanych o urzędów, sądów… Przy użyciu podpisu elektronicznego każde pismo skierowane do urzędu lub do sądu ma taki sam charakter jak pismo “papierowe”. Pozwala to na szybką i tanią komunikację z urzędami i z sądami [to także rozwiązanie pro ekologiczne – ma wpływ na mniejsze zużycie papieru, prądu, benzyny (nie trzeba transportować listów samochodami).. itd..].
Zobacz też - Polecamy !!

E-Sąd w Lublinie nie czuje się zobowiązany do przestrzegania nie tylko tego prawa – bo naszym zdaniem wszelkie zasady bezstroności, rzetelności, uczciwości w tym sądzie nie obowiązują..

A są to podstawowe zasady prowadzenia spraw przez sąd..

Wątpliwości budzi nie tylko postawa sędziów tego sądu – masowe orzekanie na rzecz oszustów [firm telekomunikacyjnych, firm sprzedających emerytom “cudowne” garnki i “cudowne” kołdry po 5000 złotych – na pokazach, firm tak zwanych windykacyjnych, itp], ale też ich podstawowe umiejętności [znajomość przepisów]..

Zobacz też - Polecamy !!

W naszej ocenie prawny analfabetyzm w połączeniu z brakiem zasad – brakiem etyki, jest możliwy tylko przy akceptacji władz : władz sądu czyli Prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie, Prezesa Sądu Apelacyjnego w Lublinie, Premiera RP (premier odpowiada za wszystkich ministrów, wszystkie ministerstwa, wszystkie urzędy w tym wszystke sądy), Ministra Sprawiedliwości, Prokuratora Krajowego (Prokuratora Generalnego), Prezydenta RP (prezydent odpowiada za przestrzeganie praw konstytucyjnych każdego obywatela), Prezesa Prawa i Sprawiedliwości (jest to rzeczywisty szef Premiera RP i Prezydenta RP a także rzeczywsty szef wszystkich ministrów)…

Polska lubuje się w tradycji.. w swojej tradycji.. tradycji bezprawia .. !!!